zaterdag 1 augustus 2015

Dingen die broertjes irritant vinden aan zussen (en andersom)

Heyy, 

Ik heb dit keer samen met mijn broertje Dennis bedacht wat de 7 meest irritante dingen zijn aan kleine broertjes en grote zussen. We hopen dat jullie het leuk vinden!! Laat vooral een reactie achter!!


De 7 irritantste dingen aan grote zussen:
1.  Ze willen altijd maar knuffelen
2.  Als ze een vriendje heeft praat ze er heel veel over
3.  Ze bemoeit zich altijd met ons ( ons= de kleine broertjes)
4.  Ze pesten/plagen heel veel ( mijn zus gelukkig niet :-))
5.  Sloven uit als er een vriend van mij komt spelen ( ff serieus dit doet mijn zus niet, maar andere zussen wel)
6.  Schopt als ze boos is
7. Bedenkt stomme bijnamen

De 7 irritantste dingen aan kleine broertjes:
1.  Ze springen op je
2.  Ze schreeuwen in je oor :-(
3.  Gaat huilend naar je ouders als je iets terug doet. ( dat doet mijn broertje nooooit ;-))
4.  Schoppen
5.  Slaan
6.  Kijken irritante tv programma's
7.  Ze willen altijd aandacht (dat hoor ik vaak, maar is bij ons thuis niet echt zo)

Maar ondanks dit houden we veel van elkaar hoor! We horen graag wat jullie ervan vinden!
( En de tekening hiernaast is gemaakt door Dennis)
XXX Kim en Dennis  

2 opmerkingen: