maandag 3 augustus 2015

Vakantie Checklist

Afbeeldingsresultaat voor overvolle koffer Heeyy,

Als je op vakantie gaat neem je meestal een hoop spullen mee, ik in ieder geval wel. Maar ik ben altijd bang dat ik iets heel belangrijks vergeet. En meestal gebeurd dat ook. Dus heb ik hier voor jullie ( en ook een beetje voor mijzelf) een checklist met de basis dingen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! En mocht er nog iets zijn wat ik vergeten ben, zet dat dan vooral in de reacties zodat ik het aan kan passen!! 


Basis vakantie checklist:

Toilettas
  • Borstel
  • Tandenborstel
  • Tandpasta
  • Make-up 
  • Make-up remover
  • Wattenschijfjes
  • Wattenstaafjes
  • Dag crème+ nacht crème
  • Deo
  • Pincet
  • Scheermes (en eventueel scheerschuim)
  • Luchtje
  • Haarspeldjes en elastiekjes
  • Sieraden
  • Nagellak+ remover 
Media
    Afbeeldingsresultaat voor checklist
  • Mobiel + oplader
  • Camera + oplader
  • Extra accu + oplader
  • Oortjes/koptelefoon
Kleding
  • Genoeg shirts
  • Genoeg korte broeken
  • Genoeg strand jurkjes/rokjes
  • Sokken
  • Slippers
  • Schoenen
  • Ondergoed  
  • Setje lange kleding
  • Dikke trui/vest

 Extra
  • Boeken
  • Tijdschriften
  • Pennen
  • Reisdagboekje?
Ik denk dat dit alles is wat je ECHT nodig hebt! En zoals ik al zei; mocht je nog iets weten wat erbij hoort, laat het dan even weten in de reacties!

XXX Kim


1 opmerking: