zaterdag 9 mei 2015

Gezonde snacks

Je kent het vast wel, je gaat naar school of naar je werk en neemt een koekje mee, wat van die lekkere nootjes of gewoon wat chocolade. Dit is natuurlijk allemaal erg lekker maar misschien is wat gezonder wel net zo lekker! Wil je dat proberen? Lees dan hieronder verder....

Geloof me, er zijn zeker dingen die net zo lekker of lekkerder zijn!
Zoals de dingen hier onder:

Snoepgroenten
Dit zijn lekkere makkelijk mee te nemen snoepgroenten zoals; tomaatjes, komkommertjes, en paprikaatjes. Ook heb ik meestal wel een zakje mini worteltjes in de koelkast liggen.



Fruit
Pak in plaats van dat ene koekje gewoon een keer een appel of een banaan, veel gezonder en ook nog eens lekker! Je kan ook een lekkere fruit salade maken en daar in kleinere porties van snoepen. Of maak fruit spiesjes. Dat maakt het nog net even wat leuker.



Tip:
  • Doe een beetje kaneel op je appel, zo wordt hij nog lekkerder.
  •   Doe wat rozijnen door je fruitsalade.

Granen biscuits
Hou je niet zo van groente of fruit? Pak dan een graan biscuitje. Hier zitten ook erg weinig calorieën in. (of in ieder geval minder) 

Stel nou je vind dit te droog, of een beetje smaakloos (kan ik me voorstellen). Probeer dan eens de koekjes van Time Out, als je dan de smaak speculaas neemt is het net alsof je gewoon een speculaasje eet. 
Maar dan gezond .

Ik zou het zeker eens proberen! Het is gezond en net zo lekker. 


XXX Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten