maandag 9 november 2015

Mijn favoriete winterdrankjes

Heyyy,

Als je iedere dag naar school fietst herken je dit vast wel; Met dit weer kom je kletsnat en koud thuis. Niets lekkerder om dan een heerlijk warm drankje te nemen! Of hoe ik het noem, een winterdrankje.


Dit zijn mijn favoriete winterdrankjes:

-Warme Chocolademelk MET SLAGROOM!!!
Hoe maak je de lekkerste Nesquik?
1. Kies je favoriete glas of beker.
2. Schenk er 200 ml warme melk in
3. Voeg +/- 2 eetlepels Nesquik toe (of wat jij lekker vind)
4. Even roeren, de slagroom er opspuiten en klaar is je warme choco!

- Kinderthee
Kinderthee is iets wat mijn oma vroeger altijd voor me maakte. Ik vond het (vind het stiekem nog steeds) super lekker! Het is eigenlijk gewoon de 'Engelse Thee' namelijk thee met melk en heeeel veel suiker!!
Hoe maak je het;
1. Kies een leuke mok
2. Vul de mok voor een derde met melk
3. Vul de rest van de mok met thee
4. Doe er zoveel suiker bij als jij wil
5. Even roeren en daar is je Kinderthee!

- 'Gewone' thee
Als je niet houd van Kinderthee of wat gezonder bezig wilt zijn dan de dingen hier boven kun je ook gaan voor gewone thee. Dit is ook erg lekker en warm! Er zijn natuurlijk heel veel verschillende soorten thee maar dit is mijn top 5:
1. Rooibos met honing
2. Bosbes
3. Aardbei
4. Bosvruchten
5. Citroen
Hoe je dit moet maken hoef ik vast niet uit te leggen


Dit zijn mijn drie favoriete winterdrankjes! Wat is jou favoriet?
Laat het vooral even weten in de reacties!!!

XXX Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten